Erling Selling på gitarr, Gösta Strömbom på dragspel, Urban Rolin på gitarr och sång

Höstfest med "sotare"

Reumatikerföreningen Hudiksvall

Reumatikerföreningen inbjöd till sin årliga höstfest den 1 oktober som inleddes med att ordförande Gert Lewijn hälsade alla välkommen. Fler bilder under "läs mer"

Musikerna Gösta Strömbom på dragspel, Erling Selling på gitarr och Urban Rolin på gitarr spelade inspirerande en kvart innan det bjöds till bords med sotare, sill, ägg o potatis, alla lät sig väl smaka av läckerheterna. Festen fortsatte med mer musik, allsång, lotteridragning och så småningom servering av kaffe och en god kaka. Avslutningsvis informerade ordföranden om kommande aktiviteter samt tackade alla som kommit. Vi minns alla en mycket trevlig eftermiddag.