Glögg och pepparkakor som välkomsthälsning

Julfest

Reumatikerföreningen Hudiksvall inbjöd till julfest söndagen den 7 december, ett 50-tal hade kommit till en mysig kväll. Till att börja med serverades glögg och pepparkakor, senare åt vi Anna-Lisas härliga gröt med skinksmörgås till.
Vill Du se fler bilder klicka på "Läs mer"

Kvällens fortsatta program var en timmes underhållning av "Lycklig och fri" som spelade  och sjöng en blandad reportuar, både julmusik och annat. Många var nu kaffetörstiga och kaffe blev det med pepparkakor till. Nästa programpunkt var delgivning av jullotteriet och sist men inte minst kom Tomten från Harmånger som delade ut sina paket. När alla nyfiket öppnat paketen för att se vad de fått, avslutade vår ordförande Gert Lewijn kvällen med lite information om nästa års aktiviteter samt önskade alla en God Jul.

Delgivning av jullotteriet var nästa punkt på programmet, därefter kaffe och pepparkakor och sist men inte minst Tomten från Harmånger s0m delade ut sina paket.