Musikanterna Gösta Strömbom,dragspel, Urban Rollin, bas och Erling Selling, gitarr installerade

Julfest 2017

Reumatikerföreningen hade söndagen den 10 december   sin julfest som inleddes med att vår ordförande Gert Lewijn hälsade alla välkommen. Musikerna Gösta Strömbom på dragspel, Urban Rollin på bas och Erling Selling på gitarr spelade stämningsfull julmusik medan gästerna letade sig en plats.

fler bilder under "läs mer"

Därefter bjöds det till bords med härlig julgröt och skinksmörgås. Sedan vi fått kaffe och pepparkaka kom den efterlängtade Tomten, även i år från skogarna uppe i Nickora, med en jättetung säck med julklappar som han delade ut från till var och en. Festen fortsatte med mer musik, allsång och lottdragning. Många fina vinster delades ut från ett välfylt vinstbord. Avslutningsvis tackade ordföranden musikerna och alla som kommit till denna stämningsfulla och varma julfest, med en önskan om God Jul och ett Gott Nytt År.