Julfest

Reumatikerföreningen har haft sin julfest som inleddes med att vår vice ordförande Agneta Fjäll hälsade välkommen. Musikerna Gösta Strömbom på dragspel och Urban Rollin på gitarr spelade stämningsfull julmusik en kvart innan det bjöds till bords med julgröt och skinksmörgås. Fler bilder under "läs mer"

Festen fortsatte med mer musik, allsång, lotteridragning dels av det stora jullotteriet och ett mindre lotteri, många fina vinster delades ut. Efter servering av kaffe och pepparkaka kom den efterlängtade Tomten, inte från Harmånger i år utan från skogarna uppe i Nickora, med en tung säck med julklappar som han delade ut från till alla. Avslutningsvis tackade vice ordföranden Tomten, musikerna och alla som kommit till denna stämningsfulla och varma julfest, med en önskan om God Jul och ett Gott Nytt År.