Medlelmsmöte "Mitt Nepal"

Medlemsmöte den 22 april 2015 med Carina Aynsley som berättar och visar film om "Mitt Nepal". Visar också många fina hantverk från Nepal. Klicka på "läs mer" så hittar Du fler bilder.

Vilket trevligt medlemsmöte det blev med Carina Aynsley som berättade och visade film om sina många besök i Nepal. I 45 minuter satt vi som trollbundna och lyssnade och tittade på fantastiska bilder. Förutom det hade Carina dukat upp fina hantverk från Nepal i form av hattar, kattbon, väskor, smycken, kläder och mycket annat. Vi avslutade kvällen med kaffe och gott kaffebröd som föreningen bjöd på. Ordföranden Gert Lewijn tackade Carina för en mycket intressant kväll med vår lilla kanin.