Medlemsmöte med modevisning

Medlemsmöte med modevisning den 28 september kl 13,00 på HLS-lokalen, Stengatan 7 Hudiksvall blev en en mycket trevlig tillställning. Capri Collektion med Annica Frykman hade mycket kläder att visa. Ytterligar text och bilder under "läs mer"

Många hade kommit närmare bestämt 32 personer. Våra tre mannekänger Elisabet, Agneta och Ulrika visade flera kombinationer, riktigt trevligt att få se kläderna på det viset. Vi fick sedan gå runt och välja bland alla kläderna för ev. köp eller beställa för senare leverans. När alla verkade nöjda serverades ärtsoppa, ostsmörgås och punsch. Gert Lewijn, vår ordförande, berättade om föreningen och informerade om kommande aktiviteter innan det serverades äppelkaka och vaniljsås till kaffet som avslutning på dagen.