Reumatikerdistriktet inbjöd till en helg på Gysinge Herrgård 2015-10-24–25

Personlig utveckling för personer med reumatisk diagnos med syfte att ge styrka och för att bli mer delaktig i samhällslivet, var temat för denna helg. Föreläsare de aktuella dagarna var: Markku Paanalahti, fysioterapeut, Kerstin Palm, mindfullness, Malin Lindqvist, KBT. Det fans möjlighet till promenader i härlig miljö och en del andra rörelseaktiviteter under dagarna. Bilder och mer info under "Läs mer"

Vi var ett 50-tal deltagare, 6 från vår förening  i Hudiksvall, som deltog dessa 2 fantastiska dagarna i Gysinge. Mycket kunskap, god mat och många promenader i fin miljö som nog bilderna visar. Ja en härlig helg var det.